Archives
-
Pedagogikada ilmiy izlanishlar
Vol. 1 No. 2 (2023)Pedagogika fanlariga ixtisoslashgan "Pedagogikada ilmiy izlanishlar" ilmiy jurnali pedagogika nazariyasi, pedagogika tarixi, ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi, maxsus pedagogika, jismoniy tarbiya va sport tayyorgarligi nazariyasi va metodikasi, professional ta’lim nazariyasi va metodikasi, elektron ta’lim nazariyasi va metodikasi, ta’lim menejmenti, maktabgacha ta’lim nazariyasi va metodikasi sohalaridagi ilmiy-amaliy innovatsion yangiliklarni har tomonlama yoritishni, yosh ilmiy izlanuvchilarni pedagogika fanlariga qiziqishlarini yanada oshirish, sohaviy mutaxassislar, olimlarning ilmiy qarashlarini ifodalash, ilg‘or nazariyalar va ilmiy fikrlarni muhokamaga qo‘yish hamda boyitish, metodika va amaliyotni hayotga keng joriy etishda targ‘ibotchi vazifasini bajarishdan iborat.
-
Pedagogikada ilmiy izlanishlar
Vol. 2 No. 2 (2024)Pedagogika fanlariga ixtisoslashgan "Pedagogikada ilmiy izlanishlar" ilmiy jurnali pedagogika nazariyasi, pedagogika tarixi, ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi, maxsus pedagogika, jismoniy tarbiya va sport tayyorgarligi nazariyasi va metodikasi, professional ta’lim nazariyasi va metodikasi, elektron ta’lim nazariyasi va metodikasi, ta’lim menejmenti, maktabgacha ta’lim nazariyasi va metodikasi sohalaridagi ilmiy-amaliy innovatsion yangiliklarni har tomonlama yoritishni, yosh ilmiy izlanuvchilarni pedagogika fanlariga qiziqishlarini yanada oshirish, sohaviy mutaxassislar, olimlarning ilmiy qarashlarini ifodalash, ilg‘or nazariyalar va ilmiy fikrlarni muhokamaga qo‘yish hamda boyitish, metodika va amaliyotni hayotga keng joriy etishda targ‘ibotchi vazifasini bajarishdan iborat.
-
Pedagogikada ilmiy izlanishlar
Vol. 1 No. 1 (2023)Pedagogika fanlariga ixtisoslashgan "Pedagogikada ilmiy izlanishlar" ilmiy jurnali pedagogika nazariyasi, pedagogika tarixi, ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi, maxsus pedagogika, jismoniy tarbiya va sport tayyorgarligi nazariyasi va metodikasi, professional ta’lim nazariyasi va metodikasi, elektron ta’lim nazariyasi va metodikasi, ta’lim menejmenti, maktabgacha ta’lim nazariyasi va metodikasi sohalaridagi ilmiy-amaliy innovatsion yangiliklarni har tomonlama yoritishni, yosh ilmiy izlanuvchilarni pedagogika fanlariga qiziqishlarini yanada oshirish, sohaviy mutaxassislar, olimlarning ilmiy qarashlarini ifodalash, ilg‘or nazariyalar va ilmiy fikrlarni muhokamaga qo‘yish hamda boyitish, metodika va amaliyotni hayotga keng joriy etishda targ‘ibotchi vazifasini bajarishdan iborat.
-
Pedagogikada ilmiy izlanishlar
Vol. 2 No. 1 (2024)Pedagogika fanlariga ixtisoslashgan "Pedagogikada ilmiy izlanishlar" ilmiy jurnali pedagogika nazariyasi, pedagogika tarixi, ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi, maxsus pedagogika, jismoniy tarbiya va sport tayyorgarligi nazariyasi va metodikasi, professional ta’lim nazariyasi va metodikasi, elektron ta’lim nazariyasi va metodikasi, ta’lim menejmenti, maktabgacha ta’lim nazariyasi va metodikasi sohalaridagi ilmiy-amaliy innovatsion yangiliklarni har tomonlama yoritishni, yosh ilmiy izlanuvchilarni pedagogika fanlariga qiziqishlarini yanada oshirish, sohaviy mutaxassislar, olimlarning ilmiy qarashlarini ifodalash, ilg‘or nazariyalar va ilmiy fikrlarni muhokamaga qo‘yish hamda boyitish, metodika va amaliyotni hayotga keng joriy etishda targ‘ibotchi vazifasini bajarishdan iborat.
-
Pedagogikada ilmiy izlanishlar
Vol. 2 No. 3 (2024)Pedagogika fanlariga ixtisoslashgan "Pedagogikada ilmiy izlanishlar" ilmiy jurnali pedagogika nazariyasi, pedagogika tarixi, ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi, maxsus pedagogika, jismoniy tarbiya va sport tayyorgarligi nazariyasi va metodikasi, professional ta’lim nazariyasi va metodikasi, elektron ta’lim nazariyasi va metodikasi, ta’lim menejmenti, maktabgacha ta’lim nazariyasi va metodikasi sohalaridagi ilmiy-amaliy innovatsion yangiliklarni har tomonlama yoritishni, yosh ilmiy izlanuvchilarni pedagogika fanlariga qiziqishlarini yanada oshirish, sohaviy mutaxassislar, olimlarning ilmiy qarashlarini ifodalash, ilg‘or nazariyalar va ilmiy fikrlarni muhokamaga qo‘yish hamda boyitish, metodika va amaliyotni hayotga keng joriy etishda targ‘ibotchi vazifasini bajarishdan iborat.